Resumé

God morgon!

Jag har fått skäll av Helle över min dåliga uppdatering, men kombinationen av för mycket att göra och dåligt internet är ingen bra kombo. En liten resumé följer här!


Tisdag:
Jag skulle köpa träningsskor, men kom hem med en tröja istället :P
Från H&M för 249kr, perfekt!

På kvällen var jag, Ange och John på Underbara Bar och kollade på stand-up. Per-Robin från "Anna Anka söker assistent" och Kojo var två av de alla som uppträdde.
Kojo, Angelicas idol typ :P haha


Onsdag:
På kvällen hade vi klassträff. Några var hemma hos oss innan och drack lite, samt dansade lite cha cha slide (tydligen är det inte vara vi Kristianstadbor som kört den, utan även Carolin i min klass haha :D).

Efter vår mini-förfest drog vi till Hällströms och mötte upp resten av klassen!
En del av klassen (skulle gjort en Helle och tagit "på hela sällskapet" haha)


Torsdag:
Lite halvt bakis tog jag och Angelica oss i kragen och bakade(!). Vid 1-tiden mötte jag upp min grupp för grupparbete med hembakad fika och "lyx-korv". På kvällen var jag på queen-musikalen "We will rock you" med Vasuma inc. som bjudit in hela personalligan på det, samt lite förmingel och käk i deras showroom. Riktigt trevligt!


Fredag:
Jobbade jag på Bågar&Glas hela dagen. På kvällen hade jag kvalitetstid med John. Han lagade god middag och sen åt vi Ben&Jerry's till en bra film :). Mys!


Lördag:
Idag har jag & John haft världens mysigaste morgon. Vi tog en promenad bort till Bondegatan och köpte världens bästa bröd som vi nu ätit till frukost. Gott!

Kommentarer
Postat av: Helle

awww duktigt bloggat! den tröjan har jag också försökt få tag på men inte hittat i nån bra storlek:( fin är den!!!

2010-09-04 @ 14:02:09
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/
Postat av: Babba

Sv:

Haha jag vet, jag tog den sista som fanns så det fick bli stl.M :P.. Hade velat ha den i grå med, men den va slutsåld :(



/B

2010-09-04 @ 16:53:52
URL: http://Babybabbs.se
Postat av: Anonym

Gud ja . . den tröjan kom jag med hem med. . men jag ville ha den i orange! Så snygg! Jag ångrar mig stort! kram kram där uppe :)

2010-09-04 @ 17:10:39
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0