Ladies Night

God afton!

Vilken kväll det blev igår! Jasmin hade bjudit in på peruktjejfest, vilket ju inte kan bli annat än bäst ;). Vi började hos Jasmin, därefter åkte vi till Vassa Eggen för goda drinkar (fireballs - min nya favoritshot, smakar precis som Big Red-tuggummi!!).


Jag i kort vitt hår(!). Blev lika chockad var gång jag såg mig i spegeln, haha!

Jasmin as a little Lady Gaga ;)

Juste, innan vi stack till Vassa Eggen hann vi visst inom ett barnkalas en liten stund också. Jasmins grannar hade fest med tema barnkalas (och de åt marrängswizz!). Ha!

Astrid och Aleks agerade bartenders på Vassa Eggen, hett!

Slutligen begav vi oss till Spybar och gubbrummet. Perukerna gjorde succé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0