Barcelona i ett svep

God morgon!


Här följer ett axplock av bilder från Barcelona:

Caprina för 3,5 euro är inte fel!

Första kvällen tillbringade jag med Oslo-brudarna. Det blev en alldeles för dyr dunder-middag, följt av dans på Opium och Icebar (kallt!). Kul!

Jag fick äta Patatas Bravas, som tydligen är väldigt poppis där nere.

Kvällsmys på stranden med min bror och hans kompisar

Underbar utsikt!

Turist-Babba på sightseeing!

Vi åt grymt gott och billigt på "El Hugo" (ett chilenskt hak som jag ÄLSKAR).

La Champagneria - ett annat favoritställe. En flaska bubbel + två ostbrickor för 10 euro(!), kan inte bli bättre! Bästa förfest-stället med billig mat & dryck.


Fler bilder finns i mitt album "Barcelona'11" på Facebook.


(Sen ska jag lägga upp bilder på min shopping)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0