Prisa våren!

Heeeej!

Det var sannerligen inte igår! Men jag lever. Jag lever på väldigt bra till och med. Nu har våren äntligen kommit till Stockholm OCH jag har haft en ledig dag från jobbet!

Detta har jag firat med en lång promenad i solen till stan, där jag shoppat färg till min garderob (hejdå svart!), samt nya jeans och ...nya glasögon ;).

Bågarna är från Bågar & Glas vintage-hörna som vi nu fått upp - en riktig fyndhörna! Ett par guldiga Beau Monde i "mönstrad" metall. Ett bra komplement till mina andra!


Ikväll blir det fest, med intern dresscode "färgglatt". Se upp, Babba kommer komma i en självlysande klänning (typ), haha. Trevlig lördag på er och glad vår!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0