The Office

God kväll!

Blev en lång dag på jobbet idag, men kul. Ja, typ så här kul har vi haft:
- Härliga Apriqot-tjejer ;).

Vi har spenderat halva dagen på stan, där vi shoppat inför plåtningen med den nya kollektionen. Kunde förstås inte låta bli att handla till mig själv..


Förresten så har vi nu fått proverna på Apriqots nya kollektion och de är SÅ snygga. Kan knappt hålla mig tills pressdagen och tills vi fått upp den nya hemsidan mm. så att jag äntligen kan få visa er! Tills dess får jag spricka för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta lite om utbildningen du går? har förstått att det är sälj och marknadshögskolan, var det svåra test man fick göra när man ansökte? är väl matte och engelska?

2011-04-04 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0