Att komma ner på jorden

Hej där!


Nu börjar jag få ordning på mitt liv, typ. Min lilla lägenhet känns dock inte riktigt som ett hem. Det är mörkt som i en säck och kallt som i en isbjörns rövhål /Johan Glans. Sen har jag en pytteliten kyl som då och då får för sig att bli till frys - så igår åt jag frusen citron. Gott!

Detta till trots är jag sjukt glad att jag flyttat. Läget är så bra att det väger över allt annat! Dessutom bor jag bara här fram tills en bit in i juni.


Det roliga var Aleks kommentar igår:
- Men Babba, vet du? Man behöver sånt här för att uppskatta allt det där man tar för givet. Man behöver komma ner på jorden lite ibland. Det är nyttigt.

... Babba testar på "the real life" för att komma ner på jorden lite, så därför flyttar hon till den mest centrala adress hon kunde hitta, haha. Tufft liv ;).
/Babba, i jakten på jorden

Kommentarer
Postat av: Elin K

Hejsan. Har du och John gjort slut? Man får intryck av att du flyttat själv. Lycka till iaf :)

2011-05-01 @ 16:37:12
Postat av: Babba

Sv: Ja, så är fallet. Intrycket stämmer, jag bor själv. Tack :)!



/B

2011-05-01 @ 18:20:00
URL: http://babybabbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0