Flummigt är bara förnamnet

God dag!


Hade en otroligt mysig kväll med Jasmin igår. Vi catchade upp lite, eftersom hon varit iväg i budapest den rötan. Under kvällen fick vi en minst sagt sjuk nyhet - nämligen att jag nog måste flytta ut från min lägenhet typ.. nyss?! Det visade sig att alla hyresgäster flyttat ut från höghuset, eftersom det tydligen ska rivas(!). Men kvar bor jag! Helt ensam. Dessutom har de stängt av portkoden.


Jag som inte trodde att mitt boende kunde bli mer flummigt, haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haru slutat blogga?

2011-06-12 @ 05:43:31
Postat av: Babba

SV: Ja, det har runnit ut i sanden i takt med att intresset avtagit.



Men jag älskar att skriva, så en ny blogg kommer säkert att komma fast med en annan nisch än denna. Känns inte lika kul att skriva om mig själv längre, eftersom jag känner mig fjantigare och fjantigare för varje gång ;) haha.



/B

2011-06-15 @ 19:19:07
URL: http://babybabbs.blogg.se/
Postat av: lina

varför flyttade du till en annan lägenhet?

2011-06-20 @ 16:12:07
Postat av: Amanda

Hur får man din bakgrund som du har här på bloggen? Kan du skicka den tror du? :) vore så snällt!

2011-08-10 @ 18:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0