Rolig Tisdag

Sicket lov !
-Sverige runt för min del. Göteborg, helsingborg och malmö :D och på söndag bär det av till växjö :D

Igår hade jag iaf en sjukt rolig tisdag :) Först malmö hela dagen, lite shopping och lite käk o lite fika ^^

Sen kom jag hem precis till desperate house wives, men sen så blev jag sugen på en vin-kväll hos beccie.. så jag dissade desperate  :O :O -sjuukt, once in a life time! (får se reprisen istället)
 
Men det gjorde jag rätt i, satan vad kul vi hade :D Beccie lade lätt dem bästa kommentarerna "Heej, Babba o sophie är borta, det är bara jag kvar... och sart är jag med borta xD" hahahahha 
Frukost: Fiskpinnar (SJUKT underskattat !!!)        Kvällens underhållning :P
image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0