Skön dag !

Igår hade jag en mkt skön dag :) Först skolan o så, rätt okej (förutom svenska provet där jag skrev handen av mej), men annars var det skoj :) Har alltid kul med lillevän ^^. Sen skulle jag va själv hemma resten av dagen, så jag gjorde massa nyttiga saker: Va ute med hunden och diskade :P, sen va jag på gymmet o pumpade ;) haha, min träningsdagbok går mkt bra (Y) !

På kvällen kom Helle hit :) Vi bakade kladdkakemuffins, MUUMS! Sen hjälpte (okej, gjorde) Helle min engelska bokrecension (A)... Dock måste jag nu lära mej den uttantill eller nått, eftersom vi ska skriva dne på lektionstid xD hahah, hur ska detta gå? Jag verkligen suger på eng, haha, fatta vad jag o Helle garvade när jags kulle frösöka få ihop en mening xD för övrigt så är mina favorit ord "quite" och "You see," -känner mej smart när jag skriver det 8-)

Sen var jag ju tvungen att hjälpa Helle med något, så jag förhörde henne på hennes repliker. Det komme rbli en sjuukt rolig teater, en parodi till askungen xD hahah, så jäävla kul :D

image56

Kommentarer
Postat av: joannis

erkänn du blev lite inspererad av mig :) tihi* pusss

2007-10-18 @ 08:50:41
URL: http://joannis.blog.se
Postat av: Helena

hahahah du är för sööt :D hoppas allt gick bra med engelskan :)

2007-10-18 @ 14:38:25
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: ales

sluta göra en sugen på muffinsen ;)

2007-10-19 @ 18:21:13
Postat av: katarina

hej hej.
tykker det är jätteroligt att läsa din blogg.
tykker du ska skriva oftar =)
och många bilder på dig själv
kram katarina

2007-10-20 @ 15:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0