Have it Greekway!

Då var helgen förbi, typ.. Men jag klagar inte =)!

I fredags blev det jobb för hela slanten + en härlig drix :D

Lördagen bjöd på träning och massor av mat <3! Först lagade jag & Emmie kycklinggrillspett + klyftpotatis + grekisksallad + tzatziki ..MUMS! Senare under kvällen fick vi besök av Jossan & Alec, då blev dte marrängswizz i stora lass, då vart jag glader!

image286

Idag hade jag & Emms tänkt träna, men vi har båda gått och blivit sjuka :( ..Vad ska jag nu göra idag?! Söndagar är ju mina träna+spa-dagar(!). Får väl lägga mej och dega xD

..Imorgon är det äntligen den 14/4! :D

Kommentarer
Postat av: alec

Så du har blitt sjuk nu ? =(

2008-04-13 @ 13:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0