Årets längsta dag

Hallå gott folk!

Igår hade jag & John 6 månader. Det firades med mat, vin, choklad och deep talk ända in på småtimmarna. Lite frågesport hann vi också med ;).

Idag har vi varit på äventyr i Vinslöv, och guess what?! Jag har nu gjort min beställning på balklänning!! Vill dock inte visa den här på bloggen för än dagen är inne ;). Nu åsterstår bara att hitta den perfekta baldejten med, inte lätt må jag säga!

Men men, nog om studenten (som för övrigt springer ifatt mig). Idag är det "årets längsta dag" - The day before Christmas :)! Denna tillrbingar jag med John. Vi har precis ätit och druckit vin. Nu väntar julfilm och choklad <3.



Julens planer:
- Upp tidigt och kolla på Musses jul
- Hem till John föräldrar och fira
- Hem till mina föräldrar och fira på kvällen
- Midnatts gudstjänst på Heliga Trefaldighets kyrka

(Bra att min familj inte börjar julen förrän på kvällen, då hinner man med massor!)

GOD JUL på er /B.



Kommentarer
Postat av: H

Hej!

Undrar ifall du kan skriva din email adress? Undrar ett par grejer om fotosession m.m. Skule va supersnällt! :)

2008-12-25 @ 19:44:05
Postat av: J

Du är det bästa jag vet! Fantastisk på alla sätt och vis!

2008-12-25 @ 19:54:44
URL: http://www.johnmagner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0