Frukost-time

Godmorgon gott folk!

Idag var det tänkt att jag skulle träna, men efter min goda frukost kom jag på att jag har träningsvärk nästan överallt :P, haha! Så en dag med Alec är vad som istället står på schemat + kladdiskaka som vi ska baka :).



Förövrigt är jag kär i soltrappan bakom teatern (som jag tjatat om hela våren xD). Igår satt jag där med Älsklings-Helle och pratade i timmar, mys!<3 På kvällen var jag med Elin, vi kollade på en meningslös film, det var grejer det!
Elin: Babba, har filmen nån handling?
Jag: vet inte...
Jag (efter tio minuter): Elller jo, det har den, faktiskt.

Ikväll spelar Sverige, vilket jag inte ska se. För jag ska jobba! Och eftersom bar-b-ko inte har någon TV så lär dte bli en soft kväll med noll gäster, YES! So long<3

Kommentarer
Postat av: Elin

tack gumman! sömmerskan är inte härifrån! hon bor i olofström så det är nog ingen risk! blev tipsad om henne, hon var billig och duktig. jo? har iaf bett om pengarna nu! hah!

2008-06-10 @ 15:03:55
URL: http://elinlovijsa.blogg.se/
Postat av: www.nogg.se/upmyass

gud va smarrigt de såg ut :)

2008-06-10 @ 17:33:34
URL: http://nogg.se/upmyass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0