So last day

Tjohej!

Några dagar sedan sist, så här följer lite om de senaste dagarna :)

I söndags morse tog jag & Helle bussen mot skogen för en bakisdag med deep talk och massa god mat serverad på silverfat, typ ;) haha.

Både igår och idag har jag jobbat hos the schmidt's, samt ätit lunch med Johnny-boy som kommit och gjort mig sällskap i Åhus. Trevligt :)!

Mina nya projekt:
- Läsa triologin i Män som hatar kvinnor
- Se alla Harry Potter filmerna för att sen se den 6:e på Bio 
...knappt osocialt xD

Nu har jag precis ätit mkt god mat som John lagat:
Potatisgratäng + ryggbiff + foyotsås + sallad - mums! <3

Imorgon:
- Tandläkaren
- Kolla på pappas konstutställning
- Gå på second hand 
- Ta vara på min lediga dag ^^
- Ut & äta + ta några glas med lillevän & Alec
- Fest? Maybe..

Nu: Harry Potter ;)
/B.


Kommentarer
Postat av: MASKERAD

var köpte du din fjäderhatt till eran maskerad, och gjorde ni kläderna själv?

grym blogg btw:)

2009-07-08 @ 19:52:06
Postat av: babba

Svar till MASKERAD:

Menar du den när jag var indian? Den beställde vi från Buttericks hemsida :). Tack!



/B

2009-07-09 @ 08:55:26
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0