Mutor

God afton!

Bra dag idag:
- NKprov (kanske inte så kul, men skönt att ha det över).
- Självstudier resten av dagen

Sen gick jag och lillevän och köpte fika, för att sedan gå hem och påbörja vårt hemliga projekt ;) iih, vad kul det är att pyssla! Jag vill gå på dagis igen.


Efter vårt lek begav jag mig till Aulan för 2:ornas Audition om att få komma med i Studentkommittéen! Det var SJUKT kul. Mutor tackar man ju aldrig nej till ;) - godis i mängder, tårta, bakelser, kinderchoklad, goodiebags.. you name it!

En av våra många mutor - superfina (hemgjorda) bakelser, mums!


Förövrigt var det oväntat många sökande detta år, så vi har INTE haft det lätt... Och det hade nog inte de sökande heller, två stycken bangade till och med ur i sista stund xD - sinnes!

Kvällen har tillbringats hos fader min, eftersom han ju fyller år idag :).
Trevligt trevligt. Gott med grillspett och tårta.

/B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0