En dag hos pappa

God afton!

Helgen har varit mycket bra. Först lugn fredagkväll med John då vi kollade på Idol och lagade 3-rätters middag: Bruschetta + Lasagne + Glass med varma hallon, mums & mys!

Lördagen bjöd på jobb och därefter min mammas vänninas bröllop :). Kvällen spenderas ihop med gamla "SunnyBeach-gänget" hos Angelica, som firade sin födelsedag - nostalgi! Kvällen bjöd på massa god mat, vin, deep talk och dans. Natten avslutades på T-baren!
Glömde dock kamera, så jag hoppas på att få bilder av Emma :).

Idag söndag är jag och John hos "Barbapappa" (aka. Min pappa, haha). Vi har haft photoshoot med hans nya kamera, haha och ätit god mat. Pappa ville förövrigt tvungetvis ha en pussbild på mig och John, herregud!
Det bjöd till många skratt iaf xD.


Fransyskakött m. potatisgratäng och sallad med citron - favorit!


John, jag och pappa.

På tal om pappa så måste jag ge honom lite cred för hur high-tech han har blivit nu, haha. Helt sjukt, han har skaffat facebook och köpt digital systemkamera som han fotar med hela tiden, för att sedan lägga upp bilderna på facebook - söto-gulle-pappa! Dessutom har han skaffat sig laptop med mobilt bredband, haha high-tech var ordet ;).

Nu blir det kaffe & glass!

/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0