Muffins och Smuts

God kväll!

Denna kväll har det varit fullt hus hos mig. Jag hade lovat min lillasyster och mamma att lära dem baka muffins :P, så de var här + Dannis bästis + Johns syster, hennes pojkvän, deras hund OCH Helle, haha. Men det var trevligt! Det heta samtalsämnet oss tjejer emellan var iaf de prickiga strumpbyxorna ;).

Det blev iaf goda muffins till slut:
Kladdkakemuffins med chokladbitar i, mmmmums! Recept är detsamma som för Kladdkaka a'la BabyBabbs, men ändra gräddningstiden till ca 7 minuter istället för 15 :).

Nu ska jag sminka av mig och sen läsa i min bok! Jag läser en bok som heter SMUTS, förresten. Väldigt bra faktiskt. Jag älskar att läsa böcker om trafficking, knark och dylikt. Dessvärre mår man ju illa stundtals gånger. Idag läste jag ett så vidrigt kapitel att jag bara ville spy över alla män. SMUTS är verkligen ett passande namn för boken!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej! Kolla in min bloppis på:



http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=bettan-63



=)

2010-04-30 @ 08:53:02
Postat av: frida

:O då ska du fan läsa en bok som heter "såld" om du inte redan gjort det, riktigt rälig! finns på maxi tror jag, hehe

2010-04-30 @ 11:53:05
URL: http://papertigers.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0