Världens bästa grillspett

God dag!

Oj, vad jag sov ut idag! Vaknade vid 8, men bestämde mig för att fortsätta sova. Vädret är ändå tradigt och dessutom så vaknade jag med halsont :/ (fan, åker ju på semester om 3 dagar!!!). Så jag gick upp och lade mig i soffan med en mintablett och läste. Nu väntar jag dessutom på att John ska få färdigt pannkakorna, mys morgon!

Igår blev det ju grill hos Richard, grillspett stod på schemat. Fy fasen vad vi är grymma på att laga mat - det blir alltid FÖR gott, så man äter tills man dör (typ..).

Grillspett med karré, kryddkorv, zuchini, coktailtomat och 3 sorters paprika.
Till detta hade vi knaprig potatis, grillad sparris och bea-sås. GOTT!!


Pga regnet fick vi sitta i uterummet, vilket vart väldigt mysigt med tända ljus :).


Till efterrätt blev det "alla-bär-vi-har-i-frysen-paj". Annars bjöd kvällen på lite optik-snack (of course!) och en massa iPhone-snack från John & Richards sida ;). Trevlans!


Nej, pannkakor var det nu ja...
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0